La cançó de la setmana: Corriol

 

 

Corriol
Sanjosex – Al marge d’un camí (2010)
Busco ideals que he après
Lluny de casa i no els trobo
Hi ha un desordre que em té preocupat
De petit no m’ho havien explicat
Costa d’acceptar que les coses van canviant
Simplement redefinir la manera de sentir
Però no accepto els canvis que hi ha hagut
Ideals que s’han perdut
Potser és que he llegit massa llibres d’altres temps
Potser m’he creat un bell lloc dins del meu cap
Però hi havia un temps de veritat
Tot allò per mi ja s’ha acabat
Busco un lloc meu
Refranys antics
Sense sentit
Paraules que s’han esvaït
Busco un vell corriol on jo de petit jugava
Busco racons que recordo que tots els amics hi anàvem
Però tots aquells llocs ja han canviat
Sota el ritme de la humanitat
Busco un lloc meu
Busco ideals que he après
Lluny de casa i no els trobo
Hi ha un desordre que em té preocupat
Tot això no m’ho havien explicat
Busco un vell corriol on jo de petit jugava
Però tots aquells llocs ja han canviat
Sota el ritme de la humanitat
Busco un lloc meu
Enyoro un temps mai viscut
Que em van explicar de petit a casa
Enyoro un lloc que potser era una país
Però ara veig només
Un piló de gent fent cua.
Lletra Carles Sanjosé
Música Carles Sanjosé
Temps 03:33
Àlbum Al marge d’un camí
Any 2010
Discogràfica Bankrobber

Anuncis

Un pensament sobre “La cançó de la setmana: Corriol

  1. M’ha agradat molt aquesta canço, perque jo tinc un racó, “el desvan del follet”, el pati del meu esbarjo, els meus records de la meva infància, els amics del meu poble, els que estan i els que es van marxar, els records dels meus avis, records de la oficina i els companys de la meva primera feina, els meus viatjes i sortides en moto, tantes coses, es la meva petita capsula del temps!! I tantes coses han canviat!! Tot i que jo ja tampoc soc la mateixa, jo també he canviat! visc altra ciutat, tinc noves companys, noves amics… peró, tinc sempre el meu desvan, on recordo les coses boniques de la meva vida… Perque també hi ha records per oblidar, coses que haguesi volgut canviar, pero que son part de la nostra vida… i que ens ensenyen a millorar i ser nosaltres mateixos! La vida canvia i nosaltres amb ella!!!

Deixa un comentari

