TOTS SANTS o HALLOWEEN? (per si vols riure)

Coneixeu la sèrie Plats bruts? Voleu aprofitar per veure’n un capítol i aprendre les diferències entre TOTS SANTS I HALLOWEEN?

Us proposo celebrar la castanyada llegint els diàlegs d’un capítol d’una sèrie que agrada força: Plats Bruts. Clica aquí per veure el capítolRecordeu activar els subtítols.

Entre una festa i l’altra, amb quina et quedes? Per què?

14 pensaments sobre “TOTS SANTS o HALLOWEEN? (per si vols riure)

  1. Jo amb la meva família no celebrem Halloween, nosaltres celebrem la castanyada per tant, em quedo amb la castanyada, perquè és una festa que portem celebrant molt de temps i ens agrada molt.

  2. A mi m’ agrada més la festa de la Castanyada perquè sempre a casa l’ hem celebrat des de petits amb la família. I ens agrada seguir aquesta tradició.

  3. Susana López
    Menys visitants als cementiris pel llarg pont de Tots Sants. Ara.cat

    6.000 visitants menys a Barcelona Un total de 97.000 persones van visitar ahir, dia de Tots Sants, els cementiris de Barcelona, una xifra que està lleugerament per sota dels 103.000 visitants de l’any passat. El director general de Cementiris de Barcelona, Jordi Balmaña, va atribuir el lleu descens al fet que enguany molta gent ha pogut fer pont de dijous a diumenge.
    04/11/2012

  4. Hola ¡ m’agrada mes la castanyada. jo la he viscut de petita .amb la meva família .tots junts menjavam les castanyes i els moniatos amb una mica de moscatell.

  5. HOLA amics
    Al meu pais a alguns llocs celebran halloween, poró mai la castanyada, per mi
    es nova aquesta tradició,peró m´agrada molt.
    al meu poble tenim la costum de fer pa i fem el dinar para tota la familia, i despre
    anem al cementeri, a posar flors a les tumbes.

  6. El dia de tots els sants, es un dia per recordar els nostres difunts i anar al cementiri per posar flors a les tumbes, aixó al menys es el que jo record quan era petit. Ara m’agrada mes celebrar la castanyada en familia, ja que es un motiu per juntar-nos i pasar una nit en familia.

  7. A la meva família desde sempre s´ha celebrat la castanyada i no m’ agrada gents al Halloween perquè crec que no te res que veure amb les nostres tradicions.

    El dia de tots sant vaig anar al cementeri a posa-hi flors al meus difunts i crec que cada vegada més aquesta tradicio es va perden perquè no hi havia gent con altres anys

  8. M’agradaria halloween pel fet que la gent disfressada i fa tonteries que és l’únic estrany, la castanyada tenen cap mesura per a celebrar-ho però a mi em sembla una cosa agradable perquè la família s’uneix a la casa de menjar ric.

  9. A la meva terra, no es celebra la Castanyada, pero si Tots els Sants, tothom va al cementeri a pasar unes hores amb els seus difunts, es compran flors, es netegen les tombes, i despres molta gent passeja per la plaça major, on es posan llocs de fruits secs, coques de blat, anomenades “obleas” i també, un dolç tipic, anomenat “Ossos de Sants”, que seria semblat als panellets catalans.
    Els més joves, i algu no tant jove, a la nit, surten de festa, a celebrar Hallowen, uns es disfraçen, i altres no, pero, la festa es per a tothom qui vulgui!
    Aquest any, hem celebrat la Castanyada a la casa, hem fet castanyes torrades, moniatos, i hem comprat panellets!!! Ah!!… i hem brindat amb cava, clarrrr!!!

  10. El capítol está molt bé, és molt divertit. Encara que jo ja havia vist alguns capítols d’aquesta sèrie i la veritat és que són fantàstics. Us la recomano a tots!

Deixa un comentari

