La cançó de la setmana: Boig per tu, SAU

El personatge que surt a la història que estem llegint és el cantant de SAU. No se si en coneixes alguna cançó. Us en posaré un vídeo… Us el mirareu? Te’l miraràs? Me’l comentareu? Ens el cantarem?

BOIG PER TU

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d’aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d’aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d’aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu. “

Anuncis

8 pensaments sobre “La cançó de la setmana: Boig per tu, SAU

  1. ja decia jo que em sonava aquesta canço!! Clar… Luz Casal!!! M’agrada molt!
    jo també poso l’enllaç per si de cas…

    perque… m’agrada molt com la canta la Luz!! 😉

  2. molt bonica , m’agrada , molt , però m’he adonat que la versió aquesta una mica canviada , per exemple : Sé molt bé que des d’aquest bar = castellá es lloc ..:)

Deixa un comentari

